Øg din effektivitet med Tribe CRM

Start 14-dages gratis prøveperiode 

Kundesupporthenvendelser bliver automatisk til kundesager

Når kunder sender en e-mail til en supporte-mailadresse, sørger Tribe for, at en sag bliver oprettet med en opfølgningsopgave tildelt det relevante teammedlem. Kunden modtager også en bekræftelse med et unikt sagsnummer. Det sikrer, at du effektivt kan følge op på kundeforespørgsler.

Tilbyd kundeservice fra Tribe CRM: 360-graders oversigt

Med Tribe er din kundeservice fuldstændig integreret i dit CRM-system. Du vil altid se hele billedet, uanset om det er fra salg, ledelse eller kundeservice. Dette samlede perspektiv muliggør, at du kan træffe informerede og effektive beslutninger.

Overskuelige support-dashboards

Du får et klart overblik over antal sager per medarbejder, per team, per emne og produktgruppe. Identificer ethvert problem ved at holde nøje øje med, hvad der foregår med kunden.

Automatiser din kundeservice med et par klik

Automatiser dine egne smarte processer for at spare tid på manuelle opgaver. Beslut for eksempel, hvilke sager der oprettes automatisk for 1st og 2nd line-support. Indstil smarte alarmer for at holde dig opdateret.

Kundeportal

Inviter dine kunder til deres egen portal. Sager, relaterede e-mails og noter kan vises i denne kundeportal for at give kunder både indsigt og et klart overblik.

Tro ikke bare på os, tro på vores tal

40 Års
Førende erfaring
5.200+
Glade CRM-kunder
18.200+
CRM-brugere
400+
Anmeldelser af tilfredse kunder

Nem og intuitiv 

Vi byggede vores kraftfulde alt-i-en CRM-platform på en unik arkitektur.
Den gør dig i stand til at kommunikere i realtid, redigere standardmoduler med et par klik og endda oprette dine egne moduler uden at skrive en eneste kode.